Účetnictví, mzdy a daně bez problémů? EKOPRES Ostrava!
Podnikáte v Ostravě nebo okolí a hledáte účetní firmu pro vedení účetnictví a zpracování mezd?
Nemáte čas běhat po úřadech v souvislosti s daněmi a účetnictvím?
Pak jste na správném místě.
Naše účetní firma nabízí vedení účetnictví, vedení daňové evidence, zpracování mzdové agendy a související daňové poradenství. S námi máte vždy jistotu, že Vaše účetnictví zpracuje kvalifikovaný účetní s praxí a vzděláním.
Vysokou kvalitu také zaručuje propojení účetních služeb s potřebným přehledem v oblasti daňových zákonů. Každý účetní doklad prochází při zpracování interní účetní a daňovou kontrolou.
Samozřejmě jsme zde i pro ty, kterým čísla nic neříkají. Potřebujete poradit, vysvětlit či pomoci se situací ve firmě? Pak nás neváhejte kontaktovat.
Naše klientela spadá po finanční úřady Ostrava 1 až 3, Frýdek-Místek, Frýdlant n./O., Bohumín, Karviná, Opava a Nový Jičín. Zjednodušeně Ostrava a okolí :-).
Poskytované služby
Profesionální přístup a Vaše spokojenost je naší hlavní prioritou.
Výsledkem naší práce nebývá nulová daňová povinnost, ale spokojený klient, který přenechal veškerou starost o své firemní účetnictví a daňové povinnosti, případně i o mzdovou agendu nám. Nabízíme Vám správně a bezchybně vedené účetnictví v souladu s platnou účetní a daňovou legislativou. V neposlední řadě, může součástí služeb být i finanční účtárna.
Vedení účetnictví a daňové evidence
Jsme připraveni Vám poskytnout plný servis v oblasti účetní problematiky. Od poradenství, přes zpracování účetnictví až po služby finanční účtárny.
Daňová evidence - vedení peněžního deníku, knihy pohledávek a závazků, knihy HIM a DHIM, pokladnu, banku, pro plátce DPH také daňové knihy. Dle přání klienta je možné sledovat nákladovost středisek. V průběhu roku zpracujeme pro klienta přiznání k DPH. Provádíme kompletaci účetních dokladů.
Účetnictví - zpracování účetního deníku, hlavní účetní knihy, obratové předvahy, rozvahy, výsledovky za dané účetní období. Zpracováváme účetnictví včetně rozborů měsíčně. Na přání klienta je možné zpracovávat střediskové účetnictví pro neomezený počet středisek. V průběhu roku zpracujeme pro klienta přiznání k DPH. Provádíme kompletaci účetních dokladů.
Zpětné zpracování a rekonstrukce případně kontrola účetnictví.
Mzdy a personalistika
I v této oblasti je našim cílem spokojený klient a dáváme mu k dispozici naše rozsáhlé znalosti pracovně právních vztahů.
Vypracujeme smlouvu se zaměstnancem, vedeme personální agendu, ošetříme začátek i konec pracovního poměru. Dle pracovních výkazů klienta provedeme výpočet mezd zaměstnanců, výpočet odvodů daní ze závislé činnosti, výpočet odvodů na sociální a zdravotní pojištění včetně povinné korespondence s pojišťovnami. Vytiskneme výplatní pásky a případně i mincovky. Připravíme hromadný příkaz k úhradě ke splnění všech závazků z mezd vyplývajících.
Návazné vedení mzdových listů, listů důchodového zabezpečení a ročního vyúčtování daně ze závislé činnosti je samozřejmostí, nemluvě o různých potvrzeních o příjmech, která zaměstnanci (i bývalí) často požadují.
Jediné co zatím nenabízíme je poskytování prostředků k výplatě :-).
Daně, daňová přiznání, optimalizace, poradenství
Nabízíme sestavení, zpracování a podání daňových přiznání k dani z příjmů, ať už pro fyzické či právnické osoby, včetně přehledů pro pojišťovny a povinných příloh .
Rovněž sestavíme a zpracujeme přiznání k dani silniční, dani z nemovitostí, dani dědické, dani darovací a k dani z převodu nemovitosti.
Poradenství - smluvně finanční analýzy, řízení firmy, cash flow, daňové dopady - rizika dle přání klienta
Otimalizace - nejedná se o sprosté slovo, ale o legální praktikování platných daňových zákonů